SPOŁECZNOŚĆ
strażaków

jednostki - strażacy - trening - zawody - pojazdy

Zobacz więcej

Profil strażaka

Każdy z użytkowników posiada swój własny profil, który może w dowolnej chwili edytować. W profilu znajdują się podstawowe informacje o użytkowniku, osiągnięcia oraz zdjęcie. Każdy użytkownik może ustawić prywatność swojego profilu.

możesz wprowadzać swoje osiągnięcia
sam decydujesz o prywatności profilu
możesz ustawić swoje zdjęcie
możesz udstępnić profil znajomym

Profil jednostki

W systemie Fireon znajdują się profile wszystkich jednostek PSP i OSP z całej Polski.

Podstawowe informacje o jednostce
Pojazdy wraz z opisami i zdjęciami
Profile strażaków przypisanych do jednostki
Wyniki z zawodów

Dziennik treningowy

Otrzymujesz trening do wykonania wraz z instruktażem video. Treningi podzielone są na trzy poziomy zaawansowania.

Sam decydujesz, którą grupę treningu wykonujesz
Trening wykonujesz w dowolnym 3 dniowym okresie treningowym
Po wykonaniu każdego treningu zapisujesz swój wynik i możesz sprawdzić swoją pozycję w rankingu
Masz dostęp do historii swoich treningów wraz z wynikami

Instrukcje video

W systemie Fireon znajduje się ciągle powiększająca się baza filmów instruktażowych dotyczących ćwiczeń ogólnorozwojowych. Dzięki temu jesteś w stanie szybko nauczyć się wykonywać dane ćwiczenia oraz zmniejszasz ryzyko kontuzji.

Filmy są krótkie i treściwe, nie trwają dłużej niż 90 sekund
Film zawiera prostą instrukcję w formie Video, dzięki której poznasz technikę wykonywania ćwiczenia
Do każdego z ćwiczeń jest przydzielona kategoria oraz poziom trudności

Rankingi

Wprowadzaj na bieżąco swoje wyniki, śledź swoją formę, obserwuj swoje postępy! Mierz wysoko i uparcie dąż do celu! Może to Ty będziesz w TOP 10 strażaków, a może Twoja JRG będzie w TOP 10 JRG! Bądź motywatorem dla innych!
Ciężka Praca + Systematyczność = Sukces

Rankingi osiągnięć
Rankingi miesięczne, tygodniowe
Rankingi PSP, OSP, Cywili
Rankingi jednostek

System treningowy

Dlaczego strażak powinien ćwiczyć CrossFit, a nie tylko bieganie, czy standardowe treningi na siłowni? Najlepszą odpowiedzią na to pytanie będzie poniższy przykład:

Kto najszybciej ewakuuje 80kg człowieka znajdującego się na 10 piętrze?

Biegacz, Strongman czy Crossfiter?

Biegacz

Biegacz wbiegnie na 10 piętro zapewne najszybciej, ale uniesienie człowieka ważącego 80kg będzie dla niego bardzo trudne, a ewakuacja w pojedynkę będzie wręcz niemożliwa.

Strongman

Strongman będzie miał duży problem z wbiegnięciem na 10 piętro, a gdy mu się to już uda, uniesie człowieka bez problemu ale będzie zmęczony wbiegnięciem na tyle, że ewakuacja będzie mocno wydłużona w czasie.

Crossfiter

Crossfiter wbiegnie na 10 piętro w przyzwoitym czasie, uniesie bez większego problemu człowieka i sprawnie ewakuuje go na zewnątrz budynku.

Treningi są specjalnie programowane tak aby przygotować Was do ponadprzeciętnej sprawności, tak aby każdy był gotowy znosić duże obciążenia podczas akcji, aby utrzymywać dobrą kondycję jak najdłużej i cieszyć się swoją sprawnością, aby długotrwałe siedzenie za biurkiem nie wpływało negatywnie na nasze życie!

Poprawiaj z nami wszystkie 10 cech motorycznych

Wytrzymałość
sercowo-naczyniowa i oddechowa czyli zdolność organizmu do gromadzenia, przetwarzania i dostarczania tlenu do komórek organizmu.
Wytrzymałość siłowa
zdolność organizmu do przetwarzania, dostarczania, magazynowania i korzystania z energii.
Siła
zdolność mięśni do korzystania z mocy.
Elastyczność/gibkość
zdolność do maksymalnego zakresu ruchu w obrębie danego stawu.
Moc
zdolność mięśni do korzystania z maksymalnej siły w jak najkrótszym czasie.
Prędkość
zdolność do skracania czasu wykonywania określonego ruchu.
Koordynacja
zdolność do łączenia kilku różnych wzorców ruchowych w jeden.
Sprawność/zwinność
zdolność do skracania czasu przejścia z jednego wzorca ruchowego do innego.
Dokładność
zdolność do kontrolowania ruchu w określonym kierunku i na określonej intensywności.
Równowaga
zdolność do określania, kontrolowania środka ciężkości ciała w przestrzeni.
Dołącz do Fireon.pl już dziś

Trenerzy

Plan treningowy przygotowują dla Was nasi trenerzy. Swoje doświadczenie zdobywali przez kilka lat uczestnicząc w wielu szkoleniach oraz prowadząc treningi personalne i grupowe. Ich plany i metody treningowe przetestowało już kilkaset osób. Co jest w tym niezwykłe? To, że każdy plan treningowy, każdy trening testują na sobie, a wyniki jakie osiągają możecie śledzić na ich profilach i w rankingu.

Czy plan treningowy działa? Patrząc na osiągnięcia na zawodach CrossFit/Firefighter Combat Challenge rozgrywanych na arenie międzynarodowej jesteśmy przekonani w 100% że tak. Zaufaj profesjonalistom i zacznij trenować z nami już dziś!